Szépség

határok nélkül

PRF terápia    -  Platelet Rich Plasma

Mi az a PRF?

A PRF egy olyan eljárás, amely során a páciens saját, vénás vére kerül felhasználásra, melyet véralvadásgátlók hozzáadása nélkül (ellentétben a PRP azaz Drakula terápiával) centrifugálunk le a Dr. Smile rendelőjében. Ez az analóg, azaz saját szervezetből származó gyógyhatású bioanyag- PRF (Platelet Rich Fibrin), magyarral fordítva a vérlemezkékben gazdag fibrin terápia lényege.

Az eljárást Dr.Joseph Choukroun fejlesztette ki 2001-ben, ami mára már az egész világon elterjedt. Mivel a sebgyógyuláshoz szükséges alkotórészek nagyrészt a vérben található ezért az Ön saját vérét használjuk a beavatkozáshoz.  A szövetek, szövethiányok gyógyulásakor lezajló folyamatok ma már nagyrészt ismertek, befolyásolhatók gyorsíthatók. Ennek a módszernek az a nagyszerűsége, hogy az élőben lezajló folyamatokat gyorsítja fel. az Ön koncentrált "felturbózott" sűrített vérével.

Prf kezelés Balaton, ránctalanítás, Drakula terápia, ráncfeltöltés, Csopak, Balatonfüred,

Tehát a PRF kezelés valami olyasmi mintha a vére egy "gulyás leves lenne" és azt leszűrnénk és étkezésre csak a leggazdagabb és legértékesebb részeket használnánk fel mint például a benne lévő színhúst.

A kezelés eredményeképpen az arcbőr  rugalmassá és üdévé válik, a ráncok mélysége látványosan csökken. A kezelés alatt használt plazmában olyan anyagok szabadulnak fel, amelyek beindítják a sejtosztódást, fokozzák a kollagén és elasztin termelődését, a fiatal kötőszöveti sejtek sebbe áramlását, új kötőszövet és hámszövet képződik, illetve őssejteket biztosít a bőr regenerációja céljából.

Milyen előnyökkel jár a PRF?

100%-ban biokompatibilis biztonságos (saját szövetet tartalmaz), így a szervezet nem idegen anyagból, hanem a saját sejtjeiből regenerálódik és épül újjá. Védelmet nyújt a baktériumokkal, vírusokkal szemben. Így megelőzhető a gyulladás, a sebfertőződés és az ezeket kísérő kellemetlen tünetegyüttes. Ebből adódóan gyors és problémamentes a regeneráció. Egyszerűen, gyorsan elkészíthető, Felgyorsítja a szövetregenerációt, sebgyógyulást. Javítja az esztétikai eredményt. Membránként alkalmazva lehetőséget . biztosít a sebészi terület lezárására is.  A hagyományos módszerrel szemben kevesebb költséggel jár! Mátrixot képez, mely formát ad a végleges szövet alakjához. A kis erek ezekbe belenőve elkezdik a végleges szövetképződést.

Hogyan történik egy PRF kezelés?

A beavatkozásnál a Páciensektől vért veszünk, melyet egy speciális centrifugába teszünk. Rövid időn belül a kapott anyagot az alaposan megtisztított, érzéstelenítővel bekent bőrbe vékony tűvel, dermapennel juttatjuk az érintett területekre. A kezelést célszerű kéthetente megismételni a megfelelő hatás elérésének érdekében.

PRF terápia a fogászatban
RÁNCFELTÖLTŐ

Kezelés Műtét nélkül

expert-icon1
Műtét nélkül

Számtalan orvosi arcfiatalító eljárás alkalmaz és használ műtéti, sebészi  eljárást, amelyek fájdalommal,  heggel, altatással és hosszabb gyógyulási idővel jár.

expert-icon2
AzonnalI és tartós hatású

A PRF (protein rich fibrin) kezeléssel az eredmény  azonnali. Az individuális tűszúrásokkal finom beállítható a végleges hatás. 2 hetente ismételhető igény szerint .

expert-icon3
Idegen anyag bevitele nélkül

Botox illetve Skinbooster Hialuronsavas feltöltéssel ellentétben  a PRF terápia nem használ testidegen anyagokat csak az Ön saját vérét

Tovább a PRF terápiára